Comunicații IP Avansate
Solutii de telefonie flexibile, de tip TDM, full IP sau hybrid, pe o arhitectura virtuala sau de tip gateway, gazduite on-premise sau in cloud,solutii ce permit comunicații fiabile și de înaltă calitate, furnizate de un expert, partener certificat Alcatel-Lucent Enterprise.
Server Comunicații Alcatel OmniPCX Enterprise
Alcatel OmniPCX Enterprise
În era digitală, companiile doresc să-și îmbunătățească competitivitatea, oferind în același timp angajaților flexibilitatea muncii hibride. Comunicațiile corporative sunt esențiale pentru a lucra mai bine împreună și pentru a îmbunătăți serviciile pentru clienți.
Server-ul de comunicatii ALCATEL OmniPCX Enterprise (OXE Purple) permite comunicații eficiente intre compania Dvs și clienții companiei Dvs, indiferent de locatia in care se afla acestia.
Asigurați-va continuitatea afacerii folosind o tehnologie sigură, de înaltă disponibilitate. In plus, folosind infrastructura de tip cloud hibrid, va puteti moderniza treptat comunicațiile.
Repere
- Comunicați cu echipele Dvs și clienții Dvs oriunde v-ați afla
- Interacționează cu clienții tăi direct din aplicația ta de afaceri preferată
- Asigurați continuitatea afacerii cu arhitectura noastră sigură, de înaltă disponibilitate
- Economisiți bani, adăugând comunicațiile în cloud-ul dvs. privat, cu virtualizare și scalabilitate ridicată, pentru a simplifica mentenanta echipamentelor.
- Posibilitatea unei solutii de Comunicații la cerere, cu o arhitectura 100% cloud, cu posibilitatea scaderii/adaugarii in fiecare luna a numarului de utilizatori necesari, platind in acest fel doar costurile asociate reale. Capacitate disponibila • Per un singur server sau VMware: 15.000 de utilizatori (IP sau SIP), 5.000 de utilizatori TDM, 9.000 de utilizatori Rainbow • Pana la 100 de servere într-o singură rețea • Servere complet conectate în rețea, 100.000 de utilizatori IP/TDM cu o singură imagine • 250 de servere într-o suprarețea • Peste 1 milion de utilizatori într-o suprarețea
Caracteristici
- Gestionarea eficientă a apelurilor, inclusiv apelurile de grup, supravegherea liniei și filtrarea apelurilor
- Conectivitate hibridă: IP, SIP, WLAN, IP-DECT, DECT, digital, analogic
- Conectivitate prin cloud hibrid cu Alcatel-Lucent Rainbow pentru colaborarea în echipă și conferințe video
- Număr unic indiferent de terminalul folosit Telefoane business ALE, Telefoane mobile ALE, telefoane tip softphone (IP Desktop Softphone și ALE SoftPhone) sau aplicația Rainbow pentru a comunica de oriunde cu oricine
- Integrare în aplicațiile SaaS pentru implementarea solutiilor de voce și colaborare
- Call Center cu rutare inteligentă a apelurilor și vizualizare la 360° a interacțiunilor omni-canal cu ALE Connect
- Criptarea comunicațiilor și software consolidat împotriva atacurilor cibernetice
- Disponibilitate ridicată și scalabilitate până la 15.000 de utilizatori per instanță
- Arhitectură virtualizată cu mai multe instanțe pentru cloud privat
- Actualizare software și monitorizare din cloud cu ALE Cloud Connect
- Instrumente pentru management cu OmniVista 8770 NMS, servicii de automatizare, rutare a apelurilor și notificare
Server Comunicații Alcatel Oxo Connect
Alcatel Oxo Connect
Platforma OXO Connect este un model hibrid, pregătit pentru cloud. OXO se află în centrul ofertei noastre pentru IMM-uri, in care sunt incluse:
- Colaborare scalabilă cu serviciul cloud Rainbow
- O gamă completă de telefoane cu fir și fără fir
- O gamă de aplicații desktop pentru creșterea productivității
- Mobilitate îmbunătățită pentru a menține utilizatorii conectați oriunde și oricând
- "Bun venit clienți", de la mesageria vocală simplă la rutarea integrată a apelurilor și salutări profesionale
- Infrastructură de rețea unică pentru servicii de voce și date
Argumentele de baza ale ofertei pentru IMM-uri, OXO Connect (cunoscut anterior ca OmniPCX Office RCE) sunt: ușor de instalat, utilizat și întreținut. Îndeplinește toate nevoile de comunicații ale IMM-urilor, de la 5 la 300 de utilizatori.
Modele
- OXO Connect Evolution: 100% IP, PoE, 610 g, wall-mounted or desk, 1U half 19”” rack, no fan
- OXO Connect Compact Edition (C): PowerCPU EE, Installation: wall-mounted,1 free modular slot, no fan
- OXO Connect Small (S): PowerCPU EE, stack, rack, wall-mounted, 1U, 2 free modular slots, fan
- OXO Connect Medium (M): PowerCPU EE, stack, rack, wall-mounted ,2U, 5 free modular slots, fan
- OXO Connect Large (L): PowerCPU EE, stack, rack, wall-mounted, 3U, 8 free modular slots, fan
Repere
- Asigura extinderea comunicațiilor in ritmul dezvoltarii companiei, prin creșterea cu utilizatori suplimentari și noi servicii de colaborare bazate pe cloud
- Oferă o experiență remarcabilă clienților prin îmbunătățirea timpului de preluare a primului apel și in luarea deciziilor
- Beneficiați de rentabilitatea rapidă a investiției prin valorificarea conectivității analogice și digitale
- Reduceți costurile utilizând o singură rețea IP pentru voce și date oriunde este posibil
- Protejați-vă investiția cu o soluție pentru IMM-uri 100% testată și validată in laboratorele Alcatel-Lucent.
Caracteristici
- Comunicații scalabile în cloud hibrid
- Telefoane avansate tip business și servicii de colaborare de nivel enterprise
- Terminale telefonice și trunchiuri hibride analogice, digitale, IP, SIP (OXO Connect)
- Conectivitate IP 100% (OXO Connect Evolution)
- Soluție fiabilă, inclusiv LAN on-premise, WLAN, telefoane și aparate conectate la un serviciu cloud
Telefoane si Softphoane IP Alcatel
Telefoane Alcatel, IP si Softphone
ALE DeskPhones
Unele dintre cele mai importante interactiuni pe care le veti avea vreodată cu clienții și angajații se vor desfasura prin intermediul telefonului. Acest dispozitiv din biroul dvs. vă poate ajuta să vă asigurați că aceste interacțiuni sunt clare, neîntrerupte și productive.
Imbunătățiți afacerea și performanța operațională cu gama de telefoane ALE DeskPhones și gama de telefoane digitale. Aceste dispozitive de încredere oferă o calitate superioară a sunetului, permitand distingerea detaliile importante. Designul inovator, personalizabil va satisface toate cerințele dvs. de utilizator. Cu ecrane mari și o varietate de accesorii, telefoanele noastre de birou și telefoanele digitale fac la fel de ușor să gestionați apelurile atat acasă ca și la birou.
Descoperiți beneficiile diverselor noastre telefoane tip business concepute pentru era digitală. Download the ebook.
Repere
- Gestionare ușoară a apelurilor pe ecranul tactil
- Calitate superioară a sunetului HD cu tehnologie de bandă super largă
- Design elegant și inovator pentru a vă îmbunătăți mediul de afaceri
- Conectivitatea extinsă facilitează munca hibridă la birou sau acasă
Caracteristici
- Acces optimizat la toate funcțiile de comunicații ALE
- Ecran tactil , afișaj mare cu butoane LED
- Sunet de bandă super-largă 3D Symphonic HD
- Bară de sunet cilindrică cu difuzie 3D și până la 3 microfoane
- Carcasa eleganta din metal si material textil cu 4 culori interschimbabile
- Conectivitate extinsă: USB, WLAN, Bluetooth, IP, hibrid digital/IP
- Lucru de la distanță securizat: VPN, SRTP
- Accesoriile includ: tastatură alfabetică, receptor wireless, modul WLAN și Bluetooth, modul de taste pentru afișaj color
- Gestionare și implementare centralizată din cloud
Modele
Gama de bază:
- ALE-2: SIP connectivity, 2.8” backlit screen, 3 SIP lines, 3 contextual keys, Wideband audio, 4-way navigation, GE PC port
- ALE-3: SIP connectivity, 2.8” colour screen, 4 SIP lines, 4 contextual keys, Wideband audio, 4-way navigation, GE PC port, USB-A port
Essential range:
- ALE-20: IP connectivity, 2.8” backlit screen, 2×3 programmable keys with LED, 2x Gigabit Ethernet, USB-A and USB-C port
- ALE-20h: Hybrid Digital/IP, 2.8” backlit screen, 2×3 programmable keys with LED, USB-A and USB-C port
- ALE-30h: Hybrid Digital/IP, 3.5” colour screen, 2×5 programmable keys with LED, USB-A and USB-C port, EM-200 expansion modules
Gama Enterprise:
- ALE-300: 3.5’’ colour screen, 2×5 programmable keys with blue LED, super-wideband, corded handset, 2 USB-C ports, ALE-120 expansion modules
- ALE-400: 4.3” colour touch screen, 2×5 Contextual touch keys, 3 programmable keys, corded or cordless BT handset, 2 USB-C ports, ALE-120 expansion modules
- ALE-500: 5.5” vertical colour touch screen, 2×5 Touch contextual keys, 5 programmable keys, 2×6 virtual keys, corded or cordless BT handset, 2 USB-C ports, ALE-120 expansion modules
Telefoane Sip de Birou
Gama Alcatel-Lucent Enterprise de telefoane de birou SIP include trei linii de produse: Myriad, Halo și Editia Cloud.
Gama Myriad le permite utilizatorilor să gestioneze cu ușurință apelurile, să se bucure de o experiență de utilizator fluidă și să isi îmbunătățească productivitatea. Este potrivit pentru directori, manageri și profesioniști cu cerinte sporite de servicii de telefonie de calitate. Oferă performanțe remarcabile, cu o calitate audio HD deosebita, o interfață de utilizator modernă intuitivă și funcții de telefonie îmbunătățite.
Gama Halo oferă caracteristici standard de telefonie care ajută la îmbunătățirea eficienței comunicării de afaceri în rândul personalului de birou, în call centere și pentru oaspeți, in hoteluri. Gama Hallo este conceputa pentru un numar mediu de apeluri VoIP in call centere și in aplicații de utilitate publica. Telefoanele sunt foarte accesibile ca pret și ușor de instalat.
Repere
- Telefoanele SIP Myriad și Halo se pot integra cu orice platformă SIP
- Telefonie la nivel de companie: Caracteristici avansate (bazate pe protocolul SIP); interfață intuitivă, ușor de utilizat
- Certificate cu RingCentral MVP®
Caracteristici
Myriad
- Display mare cu senzori de lumină ambientală
- Receptor audio de bandă super largă și difuzor
- Tuning audio excepțional la 360° și conectivitate avansată Audio Hub
- Conectivitate wireless (Bluetooth și Wi-Fi)
- Suporta modul de extensie taste
- Gestionarea apelurilor; Conferință locală cu 5 parti
- Caracteristici de telefonie la nivel enterprise
Halo
- Afișaj mare și rentabil ca pret
- Receptor audio de bandă largă și difuzor
- Eficient energetic și ecologic
- Gestionarea apelurilor; Conferință cu 3 parti H2 și 5 parti H3/H6
- Caracteristici standard de telefonie
Instalare usoara
- Compatibil cu Easy Deployment Server (EDS) și Easy Device Management (EDM)
- Economisirea costurilor cu forța de muncă prin configurarea și implementarea simplă la scară largă
- Certificare cu servicii cloud terțe și servere open SIP
Modele
- M8 DeskPhone: Afișaj color de 5 inchi, Bluetooth 5.0 încorporat și Wi-Fi cu bandă duală, sunet de bandă super largă, 20 de conturi SIP, conferințe locale cu 12 părți
- M7 DeskPhone: Ecran color de 3,5 inchi, Bluetooth 4.1, sunet de bandă super largă (SWB), porturi USB-A și USB-C, acceptă un dongle Wi-Fi, 8 conturi SIP
- M5 DeskPhone: Ecran color de 2,8 inchi, sunet de bandă super largă, acceptă un dongle Wi-Fi, 8 conturi SIP
- M3 DeskPhone: 2,8 inchi alb-negru cu ecran iluminat din spate, sunet de bandă super largă, acceptă un dongle Wi-Fi, 8 conturi SIP
- H6 DeskPhone: Ecran color de 2,8 inchi, sunet de bandă largă, port USB-A, 4 conturi SIP, conferință locală cu 5 persoane
- H3P/H3G DeskPhone: Ecran alb-negru de 2,8 inchi cu iluminare din spate, audio de bandă largă, 3 conturi SIP, conferință locală cu 5 persoane
- H2/H2P DeskPhone: Ecran alb-negru de 2,3 inchi cu iluminare din spate, audio de bandă largă, 2 conturi SIP, conferință locală cu trei părți, PoE clasa 1 pe H2P
SoftPhone SIP ALE
Alcatel-Lucent Enterprise SoftPhone (ALE SoftPhone) este o aplicație de telefonie disponibilă pentru PC (OS Microsoft Windows) și smartphone (Android), utilizata in conversatii tip business
Aplicația ALE SoftPhone oferă funcții avansate de telefonie SIP și gestionarea apelurilor in conjunctie cu PBX-ul Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise Purple.
ALE SoftPhone este ușor de utilizat,avand o interfață intuitivă și ușor de utilizat.
Repere
- Enterprise-grade telephony: Caracteristici avansate (bazate pe protocolul SIP standard); interfață ușor de utilizat și intuitivă
- Capabilitati Multimedia: Audio/video de înaltă calitate pentru conversații bogate, cu o interacțiune mai umană
- Comunicații securizate și conectivitate la distanță: Criptare (bazată pe SIP/TLS și SRTP) pentru acces la distanță prin internet. Nu este necesar VPN pentru PC
- Disponibil pe PC și smartphone-uri Android: Utilizare la birou și în situații de lucru de acasă; nu pierdeți niciodată un apel de afaceri, chiar dacă sunteti mobil
Caracteristici
- Aplicație puternică și intuitivă: Tastatura de apelare directă, modificare starea utilizator, căutarea în contacte, mesageria vocală, starea dispozitivului audio, organizate în coloane cuprinzătoare. Contacte autonome sau sincronizate cu Microsoft Outlook/Office 365
- Caracteristici telefonice avansate: Groupware, multi-line, efectuarea/primirea unui al doilea apel, îmbinare sau transfer, conferință cu trei persoane, sunet, hands-free, suport DTMF
- Supraveghere și preluare apel de grup: Taste de supraveghere, comenzi rapide, taste prefix, numerotare directă, redirecționare imediată și multe altele. Adaptați vizualizarea la preferințele utilizatorului: 1 până la 4 coloane, incluse în aplicația principală sau ca ferestre separate
- Istoric bogat de apeluri: Apeluri primite/efectuate/ ratate, informații codificate în timp și acces direct la reapelare
- Utilizați video de înaltă calitate: Îmbunătățiți-vă conversațiile cu comunicatie video
Beneficii pentru client
Iată de ce companiile aleg soluția ALE SoftPhone
- Rămâi conectat, cu colegii sau orice alt contact. Beneficiați de comunicațiile de afaceri în noul loc de muncă hibrid, la birou și în mișcare cu aplicația pentru smartphone.
- Experiență de utilizator incluzivă cu adoptare usoara. Profitați de facilitatile platformei de telefonie cu un softphone care este la fel de simplu ca un telefon de birou.
- Securizat pentru a lucra de acasă cu apeluri de afaceri criptate prin Internet. Este fără VPN pentru o implementare rapidă și ușoară.
IP Desktop SoftPhone
Pentru angajații la distanță sau mobili, care nu se află întotdeauna într-un birou fizic, dar au nevoie de funcționalitatea unui telefon conectat la o rețea corporativă, o aplicație softphone este soluția perfectă.
Modelat după Alcatel-Lucent 8068 Premium DeskPhone, Alcatel-Lucent IP Desktop Softphone este o aplicație software cu o interfața asemanatoare unui un telefon tip business. Aplicația poate fi instalată în câteva minute, pe un computer (PC sau Mac), tabletă sau smartphone (Android). Conectați-vă la internet printr-o conexiune de rețea privată virtuală (VPN) corporativă și veți putea efectua și primi apeluri telefonice ca și cum ați face parte din rețeaua de telefonie corporativă.
Repere
- Obțineți toate funcțiile telefonului dvs. de birou pe un computer, smartphone sau tabletă
- Accesați rețeaua de telefonie corporativă de la distanță: efectuați și primiți apeluri oriunde
- Efectuați apeluri la distanță lungă la o fracțiune din cost
Caracteristici
- Potrivit pentru business users și agenții de contact center
- Funcționează atât pe OmniPCX Enterprise cât și pe OXO Connect
- Conexiune off-site oriunde utilizatorul se poate conecta la rețeaua IP a companiei prin VPN (Ethernet, Wi-Fi, 3G/4G celular)
- Disponibil folosind Microsoft Windows, Apple macOS și Android
- Disponibil pentru descărcare de pe Google Play pentru dispozitive Android
Comunicații Unificate
Soluțiile de comunicare multi-media Alcatel Rainbow oferă instrumente de colaborare ușor de utilizat, cu functii avansate de contact management, presence, chat, audio/video call, screen si file sharing .
- Creați sau participați la întâlniri audio și video cu până la 120 de participanți și până la 12 fluxuri video simultane.
- Conectați-vă sistemul de telefonie existent sau un PBX în cloud cu Alcatel Rainbow.
- Respecta standardul ISO 27001, fiind proiectat cu funcții avansate de securitate, pentru prevenirea și detectarea amenințărilor de securitate.
Rainbow Privat
Rainbow Private Solution
Rainbow (privat) - on premises sau hybrid
Rainbow, produs de Alcatel-Lucent Enterprise, poate fi instalat fie on-premise, fie hibrid, oferind flexibilitate la alegere și adaptându-se la cerințele Dvs de afaceri.
Alcatel Rainbow satisface toate cerintele Dvs de integrare: - fie intr-un mediu complet inchis, găzduit fie on-premise, fie într-un Data Center privat, la alegerea Dvs. - fie in cloud, dar avand posibilitatea pastrarii investițiilor existente la nivel local și adăugarea de facilitati de colaborare peste sistemul Dvs de telefonie existent.
Alcatel-Lucent Rainbow este un aplicatie software ușor de implementat, sigura, care facilitează colaborarea rapidă și fără întreruperi între utilizatorii săi. Permite utilizatorilor să interacționeze rapid între ei prin chat, voce sau video și să partajeze ecrane și fișiere cu o ușurință uimitoare.
Dar Rainbow merge dincolo de simpla mesagerie și partajare. Rainbow folosește cele mai recente tehnologii pentru a se integra în siguranță în procesele, aplicațiile și fluxurile de lucru existente ale organizației Dvs, simplificând în același timp adoptarea de către utilizatori, minimizând perturbările utilizatorilor și rezolvând provocările clienților. Fiecare companie se confruntă cu oportunități și provocări din comunicarea în cloud, amenințări de securitate, IOT și inteligență artificială. Rainbow vă ajută să vă conectați la viitor prin gestionarea optimizată a timpului Dvs, accesul securizat la platformă și integritatea strictă a datelor.
Repere
- Aplicația Rainbow este un serviciu de Comunicatii Unificate bazat pe cloud (UCaaS), care pune la dispoziție utilizatorilor sai, servicii de colaborare suplimentare, indiferent de sistemele lor de comunicații existente.
- Ca soluție de suprapunere, Rainbow oferă funcții multiple, cum ar fi gestionarea contactelor, prezență, chat, apel audio/video, partajare de ecran și fișiere. Și este simplu de implementat: utilizatorii pot download and install printr-un singur click.
- Rainbow adoptă o abordare hibridă în cloud, integrându-se cu Alcatel-Lucent OXO Connect și Alcatel OmniPCX Enterprise, precum și cu PBX-uri non-Alcatel.
- Alcatel Rainbow este de asemenea o solutie deschisa communication platform as a service (CPaaS) cu un set de API-uri care vă permit să integrați instrumentele puternice de colaborare Rainbow în aplicațiile interne și procesele de afaceri existente.
Caracteristici
Îmbunătățiți-vă experiența Rainbow cu aceste modele, instrumente și resurse suplimentare de implementare.
Rainbow Edge oferă opțiuni flexibile de implementare on-premise sau cloud privat, oferind comunicații și colaborări unificate.
Rainbow Classroom este o platformă de învățare la distanță găzduită și dezvoltată în Europa, concepută cu profesori, pentru profesori, oferind o învățare activă, persistentă și de impact comunității tale educaționale, atât de la distanță, cât și la nivel local.
Rainbow Room transformă cu ușurință orice cameră video cu un Smart TV și ceva hardware de bază într-o sală de conferințe.
SaaS connectors îmbunătățiți aplicațiile și procesele dvs. de afaceri prin sporirea comunicării și colaborării în timp real.
MS Teams integration vă ajută să vă integrați aplicațiile și sistemele de telefonie existente cu Microsoft Teams pentru o experiență perfectă.
Rainbow Public
Rainbow Public
Rainbow, produs de Alcatel-Lucent Enterprise, poate fi instalat fie on-premise, fie hibrid, oferind flexibilitate la alegere și adaptându-se la cerințele Dvs de afaceri.
Alcatel Rainbow satisface toate cerintele Dvs de integrare: - fie intr-un mediu complet inchis, găzduit fie on-premise, fie într-un Data Center privat, la alegerea Dvs. - fie in cloud, dar avand posibilitatea pastrarii investițiilor existente la nivel local și adăugarea de facilitati de colaborare peste sistemul Dvs de telefonie existent.
Rainbow CPaaS
Rainbow CPaaS
Pentru adaptarea la standardele și procesele din industrie, integrați comunicarea și colaborarea în timp real din ecosistemul Dvs existent cu Rainbow CPaaS .
Munca în echipă, comunicarea și colaborarea sunt importante într-un mediu de lucru modern. Platforma de comunicații ca serviciu (CPaaS) este o tehnologie cloud, care vă permite să integrați comunicații, în timp real, în aplicațiile Dvs de afaceri existente, fără inginerie complexă, indiferent de afacerea sau dimensiunea companiei Dvs.
Rainbow CPaaS oferă un ecosistem interoperabil, utilizand diverse canale de comunicatii, pentru a realiza o punte de comunicare multi-media intre angajatii companiei Dvs si procesele de afaceri.
Beneficii
- O arhitectură flexibilă deschisă care se integrează cu orice aplicație sau sistem
- Aplicațiile, sistemele sau dispozitivele Dvs conectate cu capabilități de colaborare în timp real
- Platformă de comunicatii multi-media, adaptată nevoilor dumneavoastră, cu soluții specifice industriei.
- Parteneriate noi tehnologice care deschid oportunități pentru noi servicii.
Conectivitate SaaS și parteneriate tehnologice
Conectivitatea SaaS, conectorii și parteneriatele tehnologice fac din Rainbow o platformă complet conectată care se încadrează în ecosistemul Dvs existent. Rainbow se integrează cu aplicații, cum ar fi Microsoft Teams, G-Suite, Salesforce și ServiceNow și cu PBX-uri de la terți.
Soluții de Inregistrare
Monitorizați, înregistrați și evaluați toate interacțiunile angajat-client cu instrumente de înregistrare a apelurilor telefonice, captură de ecran și ascultare în timp real.
Soluții de Inregistrare
OmniPCX RECORD Suite
Monitorizați, înregistrați și evaluați toate interacțiunile angajat-client cu instrumente de înregistrare a apelurilor, captură de ecran și ascultare în timp real.
Pentru serviciile tip Call Center și pentru companiile din industriile care necesită conformitate cu legislația și reglementările in vigoare, este esențial să vă înregistrați tranzacțiile și interacțiunile pentru a demonstra transparența. Alcatel-Lucent OmniPCX RECORD Suite este un instrument bazat pe web care face toate acestea și multe altele, permițându-vă să înregistrați, să monitorizați și să evaluați interacțiunile angajat-client. Acest lucru este deosebit de important în serviciile financiare, utilități, asistență medicală, educație, ospitalitate și organizații de siguranță publică.
Prin integrarea înregistrării și monitorizării apelurilor direct în infrastructura Dvs de telefonie existentă, Alcatel OmniPCX RECORD Suite oferă un set de instrumente scalabil, modular și accesibil. În plus, supraveghetorii pot revizui apelurile înregistrate cu agenții și pot utiliza modulul integrat de monitorizare a calității pentru a evalua performanța agenților.
Repere
- Înregistrați interacțiunile vocale și online dintre angajați și clienți
- Îmbunătățiți calitatea interacțiunilor viitoare cu clienții prin identificarea oportunităților de coaching
- Utilizați tablouri de bord și înregistrări de apeluri pentru a genera rapoarte detaliate
Caracteristici
- Proiectat pentru a fi utilizat cu solutia de comunicatii Alcatel OmniPCX Enterprise Communication Server
- Soluție modulară: Înregistrare, Captură ecran, Monitor silențios, Monitor calitate
- Streaming non-IP convertit în IP cu pachetul de pachete plug-and-play, solid-state
- Înregistrarea apelurilor în medii VoIP, digitale, analogice, SIP și mixte
- Înregistrările sunt centralizate de la site-uri satelit independente pe un server central
- În conformitate cu cerințele industriei cardurilor de plată (PCI) pentru sistemele de înregistrare a apelurilor
- Soluție solidă sau virtuală cu cerințe minime (este necesar doar un singur server pentru a suporta un mediu mixt IP/non-IP)
- Compatibilitate cu mediul criptat
- Capacitatea de conectare Microsoft Active Directory și Radius
- Soluție multi-companie
Contact Center Multimedia
Cu peste 20 de ani de experiență în integrarea de soluții multi-media de Call Center, firma noastra oferă două puncte distinctive de diferențiere – Fiabilitatea Solutiei și Flexibilitatea Customizarii Solutiei.
Solutii Call Center Multimedia
Creșterea rețelelor sociale și explozia dispozitivelor mobile le-au oferit consumatorilor posibilitatea de a face acest lucru
a interacționa cu mărci și companii aproape oriunde și în orice moment. O conversație poate începe
pe o pagină de Facebook care a fost activată dintr-un cod QR scanat pe un afiș în stradă, pusa pe pauză
pentru o perioadă nedeterminată și apoi reluata interacțiunea live cu un agent. Companiile
care caută să diferențieze modul în care interacționează cu clienții lor, trebuie să reacționeze rapid la oricare
interacțiune indiferent de media sau canal și pentru a depăși așteptările – toate cu un
o privire la optimizarea bugetului aferent.
Repere
• Serviciu pentru clienți cu preluare pe multiple canale de interactiune
• Management unificat, monitorizare și raportare pentru toate canalele de interactiune
• Același limbaj de scripting pentru toate canalele de interactiune
• O singură coadă de asteptare, unificată pentru toate interacțiunile.
• Combinarea interacțiunilor de intrare și de ieșire de toate tipurile • O aplicație agent pentru toate canalele de interactiune
• Istoricul unificat al interactiunii cu clienții pentru toate canalele de comunicare
• Funcționalitatea avansată a fluxului de lucru pentru conectarea tuturor departamentelor companiei
• Rutare inteligentă bazată pe diferite reguli, abilități de agenți și priorități
Caracteristici
- Gestionarea tuturor interacțiunilor media în mod constant și în timp real pentru a spori satisfacția clienților și pentru a reduce costurile operaționale.
- Aplicarea regulilor de rutare bazate pe inteligență și competențe tuturor activităților, pentru a se asigura că, clienții primesc cele mai bune servicii de la cea mai potrivită resursă în cel mai scurt timp, indiferent de media sau canalul utilizat.
- Oferirea modurilor de preview, power precum și cele mai bune moduri de apelare predictivă, utilizând un algoritm de apelare premiat pentru eficiență și acuratețe dovedite
- Îmbunătățirea experienței clienților cu o disponibilitate mai mare (24/7), flexibilitate și capacitatea de a interacționa mai rapid cu organizația, atât la apelurile de intrare, cât și la apelurile de ieșire.
- Permite definirea și distribuția centralizată a proceselor pentru a se integra mai bine cu procesele de afaceri pentru a beneficia de toate resursele organizației.
- Permite o viziune unificată a clientului și gestionează toate activitățile agenților, interacțiunile multimedia, informațiile și sarcinile într-un singur spațiu de lucru cu integrare profundă cu alte aplicații de afaceri. Reduce timpul/nevoile de pregătire a agenților, oferă acces mai rapid la date în timp real și depășește soluția primului apel.
- Interfață web bazată pe profil care permite configurarea, gestionarea, monitorizarea în timp real și raportarea tuturor activităților pentru a permite managementului call center-ului să ia decizii informate și să ia măsuri din mers pentru a maximiza productivitatea și rezultatele afacerii.
- Un limbaj unic și un mediu de dezvoltare care permite proiectarea, controlul și execuția modulelor de interacțiune cu clienții în call center. Reduce semnificativ timpul de lansare pe piață pentru noile campanii și servicii și permite schimbări din mers pentru a face față nevoilor de afaceri în schimbare.
- Bazat pe o infrastructură care poate fi virtualizată (VMware este acceptat), acesta permite implementarea în diverse medii (de exemplu, sediul clienților și Data Center-e) și acceptă servere de comunicații de la mai mulți furnizori. Certificat pe Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise și OpenTouch Business Edition.
Soluții ChatBot
Solutii dedicate de chatbot pentru imbunatatirea interactiunii directe cu clientii Dvs si fidelizarea acestora..
Soluții ChatBot
Repere
• Soluții AI cu tehnologii integrate precum Procesarea limbajului Natural (NLP).
• Inteligența artificială (AI) se află în centrul chatbot-urilor – pentru a indeplini in mod automatizat diverse sarcini de servicii pentru clienți.
• Permiteti clienților Dvs să pună întrebări cu propriile lor cuvinte. Utilizați tehnologia lingvistică pentru a înțelege semnificația lor reală și pentru a potrivi întrebările cu răspunsurile din baza Dvs. de cunoștințe.
• Folosiți chatbot și AI pentru a oferi răspunsuri relevante clientilor companiei Dvs, instantaneu, oricând și oriunde.
Caracteristici
HelperBots
• Reuneste oamenii și tehnologiile actuale pentru a vă ajuta agenții companiei Dvs să îmbunătățească timpul de preluare a aeplurilor si să reducă timpii de raspuns cu informatii relevante.
• HelperBot se află alături de desktopul agentului și îi solicită vizual agentului informații utile referitoare la întrebarea curentă. Răspunsul ar putea fi fie dintr-o bază de cunoștințe, fie direcționarea agentului către o procedură sau un script. Agentul poate încorpora apoi informațiile adecvate în răspunsul său către client.
InfoBots
• Integrati un InfoBot pentru a furniza informații despre probleme sau întrebări frecvente. Acesta va examina interogarea și va căuta în sistemul de bază de cunoștințe. Apoi va furniza răspunsul direct prin chat cu link-uri relevante către documentație, pagini web sau formulare specifice.
• Platforma InfoBot poate funcționa fie cu Knowledge Management propriu, fie cu o terță parte ca alternativa. În plus, va înregistra interacțiunea în platforma dvs. de analiză a call center-ului.
TaskBots
• Rezervarea programărilor, trimiterea de reminder-uri, efectuarea plăților sau finalizarea reînnoirilor. Toate aceste interacțiuni simple ar putea fi ușor automatizate și gestionate de un TaskBot.
• Platforma TaskBot cuprinde un set de fluxuri de lucru predefinite cu puncte de integrare în sistemul dumneavoastră de backend. Acestea includ notificările Dvs, CRM, programatorul de întâlniri, managementul cunoștințelor și call center-ul. Toate sunt livrate prin canalul ales de Dvs.
Soluții IA
Intelligence Augmentation este o conceptualizare a tehnologiei AI care se concentrează pe un rol de asistență cu interactiunea umana și are ca scop îmbunătățirea inteligenței umane.
Soluții IA
Repere
- IA ne permite să lucrăm mai inteligent cu inovațiile tehnologice existente. În același timp, avem încă gândire critică umană și empatie, care sunt esențiale în această lume ce evolueaza într-un ritm rapid. Într-o lume în care se generează o cantitate imensă de date în fiecare zi, nu ne putem baza doar pe inteligența artificială, deoarece nu are același nivel de inteligență analitică ca și noi. Pe de altă parte, a te baza numai pe oameni ar fi prea lent pentru a tine pasul cu aceste schimbări rapide. Acest lucru face din IA o tehnologie care abordează toate aspectele din această situație.
- IA ne permite să lucrăm mai inteligent cu inovațiile tehnologice existente. În același timp, avem încă gândire critică umană și empatie, care sunt esențiale în această lume ce evolueaza într-un ritm rapid. Într-o lume în care se generează o cantitate imensă de date în fiecare zi, nu ne putem baza doar pe inteligența artificială, deoarece nu are același nivel de inteligență analitică ca și noi. Pe de altă parte, a te baza numai pe oameni ar fi prea lent pentru a tine pasul cu aceste schimbări rapide. Acest lucru face din IA o tehnologie care abordează toate aspectele din această situație.
Solutiile oferite
• Convy.AI: o soluție unică capabilă să ofere cea mai bună experiență clienților, combinând automatizarea BOT-urilor și influenta perspectivei umane într-o platformă dedicata.
Convy.AI este:
• Un puternic generator de BOT omni-canal, pentru a crea automatizare conversațională fără codare, valorificând utilizarea mai multor software-uri de procesare a ințelegerii limbajului natural (AWS Lex, Expert.AI, Google, Microsoft, Watson, …), LLM (OpenAI, …) și alte forme de IA
• O platformă digitală de call center cu o interfata de agent deosebit de avangardista și cu o mulțime de instrumente de supraveghere integrate.
• O platformă de date despre clienți care colectează istoricul fiecărei interacțiuni cu clienții
• O platformă video care permite mărcilor consacrate să creeze magazine/sucursale/agenții virtuale.
• Totul într-o singură platformă pentru a vă gestiona clienții online
• Amelia solution este leader-ul soluțiilor de AI conversaționale, conform Gartner Magic Quadrant și poate fi găsită ca chatbot, voicebot, IVR în limbaj natural, call center digital, în toate sectoarele de activitati care necesită call centere pentru clienți sau birouri de service (IT, HR) pentru angajați.
• Amelia poate prelua o interactiune de accesare a clientului, în mai mult de 100 de limbi și o poate traduce într-o limbă pe care o poate înțelege și procesa prin NLP și poate răspunde în limba originală.
• Preluarea interactiunii de intrare pe mai multe canale face parte din inteligența conversațională a Ameliei. Amelia poate purta conversații între diverse canale de comunicare, cum ar fi pornirea uneia pe Facebook și apoi direcționarea unui client către sistemul de chat corporativ.
• Cu capacitățile sale conversaționale de AI, Amelia comunică în limbaj natural cu clientul pentru a-și identifica intenția, pentru a o procesa complet în sistemele back-end sau pentru a o transfera agentului potrivit prin integrarea solutiei de comunicatii ALCATEL OXE.
• Mai mult decât un Chatbot. Chatbot-urile simple sunt doar pentru întrebări frecvente. Agenții digitali Amelia pot face mult mai mult.
Solutii Software Personalizabile
Dezvoltăm la cerere software de comunicatii personalizat, pentru a satisface nevoile fiecarui client, oferind produse și servicii customizate.
Solutii Comunicatii Customizabile
Avantaje
• Este adaptata strict nevoilor specifice ale companiei dumneavoastră
• Este o investiție inteligentă pe termen lung
• Crește productivitatea companiei Dvs
• Software-ul dumneavoastră este updatat in permanenta, pentru a va permite noi functii si facilitati
• Este mai sigur împotriva atacurilor cibernetice
• Este scalabil
• Beneficiaza de servicii suport
Solutiile oferite
PentaCOMM SIP Server
- Este o soluție multi-domeniu all-in-one, care poate ajuta companiile mici și mijlocii, întreprinderile mari și furnizorii de servicii să conecteze trunchiuri SIP si in acelasi timp să implementeze servicii de comunicatii media și să protejeze rețeaua edge a companiei.
- Poate fi implementat, în același timp, ca: SBC, PABX, IVR, Call recorder, Centru de conferințe.
- Poate prelua până la 1000 de sesiuni simultane, cu o rată de până la 100 cps, în funcție de hardware-ul utilizat.
- Interfață web ușor de utilizat
Solutii de Inregistrare Customizabile
- Soluții personalizabile pentru orice cerință de înregistrare a apelurilor în medii VoIP.
- Înregistrați apelurile telefonice in baza filtrelor în conformitate cu mai multe reguli: Apeluri de intrare/ieșire, Data și ora, Număr specific, Număr apelat/apelat, Extensie, Intern/Extern,etc
- Interfață de utilizator bazată pe web pentru acces la distanță, căutare și redare a înregistrărilor
- Vizualizați istoricul apelurilor, ascultați înregistrările și mesajele vocale și urmăriți valorile importante ale apelurilor.
Solutii Customizabile de Call Center/IVR/PBX
- Soluții personalizabile pentru orice cerință pentru Call Center, IVR, Soft PBX
- Trimiteți apeluri către anumite locații sau grupuri, în funcție de locația apelantului, pentru a se potrivi cu preferințele de fus orar și de limbă.
- Dirijați apelurile primite cu reguli predeterminate, strategii avansate de rutare și solicitări automate.
- Creșteți relațiile cu clienții Dvs și sporiți eficiența apelurilor, cu integrări VoIP-CRM
Soluții Videoconferință
Utilizarea tehnologiei de videoconferință poate îmbunătăți considerabil productivitatea și poate reduce costurile asociate călătoriilor, păstrând în același timp beneficiile interacțiunii față în față.
Soluții de videoconferință
- Servicii de telefonie customizate pentru orice domeniu de activitate
- Integrari si servicii premium pentru administratori.
- Conferință audio/video cu până la 120 de participanți.
- Toate facilitatile de telefonie "Business" incluse.
- 500 grupuri de conferinta/lucru
- Grup de chat cu 300 de participanți
- 20 Gb spatiu de stocare –pentru partajarea fișierelor
- Conferință audio și video instant
- Disponibilitate globală, prezență locală
- Videoconferințe eficiente si productive pentru echipe aflate in locatii diferite
- Capacitate VidyoRouter: 100 de conexiuni HD simultane sau 150 de conexiuni HD simultane (VidyoRouter XL)
- Capacitate VidyoPortal: Până la 10.000 de utilizatori și 100 de entitati sau prin VidyoPortal XL pentru mai mult de 10.000 de utilizatori și 1.000 de entitati.
- Caracteristici Vidyo: Soluție complet criptată, roluri și privilegii definite si personalizate per utilizator, whiteboard și partajare fisiere si documente, seminarii web și difuzare în direct, confidențialitate și conformitate cu standardele in vigoare, videoclipuri 4K de înaltă calitate, integrare cu aplicațiile de tip Calendar,etc.
- Soluții complete pentru săli de ședințe
- Tot ce aveți nevoie pentru un apel video de succes – microfon si difuzoare, cameră video, aplicație video, acțiune!
- Software-ul încorporat folosit este compatibil cu multe dintre aplicațiile tale preferate.
- Nu este nevoie să vă aduceți propriul PC sau Mac; doar faceți clic pe controler pentru a vă alătura și sunteți gata să vă întâlniți.
- Add-on-uri disponibile pentru videoconferințe
Solutii Video Wall
Soluții de video wall ce oferă o calitate deosebita și naturala a imaginii, într-un unghi larg de vizualizare
Solutii Video Wall
- LG oferă o gamă largă de video wall-uri inovatoare, dedicate pentru funcționare curenta de 18-24/7, plus o suită de soluții software cuprinzătoare, împreună cu o integrare ușoară și gestionare de la distanță.
- LG permite crearea de video wall-uri uimitoare din punct de vedere vizual, ușor de instalat, întreținut și gestionat.
Posibilitate de customizare a solutiei de videowall - Permite crearea unui video wall perfect, datorită ramelor cu grosimea mai mică de 2 mm, pentru anumite modele.
- Platforma "LG webOS for Signage" și software-ul SuperSign permit crearea și gestionarea conținutului, pentru a se potrivi oricărei nevoi.
- Dimensiunea ecranului: 49-55″
- Video Wall LCD cu dimensiunea individuala a fiecarui ecran de 49” ,55”, 75”, 86”.
- PC Android integrat
- Stocare integrată de 16 GB
- Wi-Fi integrat de 5 GHz
- Smart Pen stylus
- Conectivitate extinsa
- 20 de puncte de atingere
- Distribuire fisiereMirroring
- Video wall 4K, compatibile cu orice spațiu disponibil
- Ramă super îngustă (de la ecran la ecran intre 1,8-3,5 mm)
- 4K Daisy Chain Tiling and 4K Compatible Video Walls
- Intrări multiple și control inteligent al temperaturii
Interactive Display Solutions
- Aducerea la un nou nivel a tablei albe tradiționale, pentru a permite o utilizare mai productivă și mai rapidă a activitatilor desfasurate la locul de muncă sau într-un cadru educațional.
- Nu mai este nevoie de pixuri sau de pierderea timpului cu curățarea tablei clasice.
- Nici măcar nu este nevoie să fii prezent fizic pentru a învăța sau interactiona de pe această tablă digitală!
Interactive Display Solutions
SMART Board® GX (V2) series
- Screen sizes (diagonal) 65″, 75″, 86″
- Backlight LED
- Aspect ratio 16:9
- Maximum display resolution 4K UHD (3840 × 2160)
- Refresh rate 60 Hz
- Lifespan ≥ 50,000 hours
- Brightness (maximum) ≥ 400 cd/m²
- Response time ≤ 8 ms
- Viewing angle 178°
- Interactive experience
- Touch technology Advanced infrared
- Touch features Object Awareness™
- Simultaneous Tool Differentiation
- Silktouch™
- Typical response time ≤ 8 ms
- Frame rate ≥ 125 Hz
- Accuracy 1 mm
- Minimum object size 2 mm
- Multitouch capabilities 20 – Windows®, Mac, and Android™
- Tools included Pens (×2)
- Tool holders Magnetic, frame-mounted
4K Slim Bezel Interactive Touch Displays
- LCD Video Wall Displays with screen size 49” – 55”
- Video wall 4K, compatibile cu orice spațiu disponibil
- Ramă super îngustă (de la ecran la ecran intre 1,8-3,5 mm)
- 4K Daisy Chain Tiling and 4K Compatible Video Walls
- Intrări multiple și control inteligent al temperaturii
- Interactive whiteboard solution for classrooms and meeting rooms with integrated annotation and mirroring software
- Slim Bezel
- Integrated Android PC
- Wireless Wi-Fi connection 5-GHz
- Etched Anti-glare Glass
- Optional OPS PC
- Smart Pen stylus
- LED Backlight
- No External PC Required
- Integrated 16GB Storage
- 20 de puncte de atingere
- Screen Mirroring
- Distribuire fisiere
- Multiple AV
Solutii Prezentare Wireless
- Un sistem de prezentare wireless creează un spațiu de lucru mai eficient, prin reducerea stresului inutil cauzat de dezordinea cablurilor.
Solutii Prezentare Wireless
- Cea mai bună experiență de prezentare wireless într-un singur click.
- Partajați prezentări, videoclipuri și conținut de pe laptop în cadrul întâlnirilor, fără bătaia de cap a cablurilor, panourilor de control sau adaptoarelor.
Prezentare interactivă wireless pentru orice spațiu de întâlnire - Caracteristici interactive: touchback, adnotare și tablă
- Colaborare sporită in echipa prin integrarea a 2 surse pe ecran
- Butoane ClickShare iconice pentru angajați și invitati
- 100% sigur, criptat și gestionat în cloud.
Solutii UPS Power Backup
Importanța sistemelor UPS a crescut sistematic în ultimul deceniu, până la punctul în care, acum, formează o componentă esențială a protecției energiei unui centru de date.
Solutii UPS Power Backup
- Protejați echipamentele electronice și echipamentele în timpul supratensiunilor și întreruperilor de curent, cu un sistem UPS sau o sursă de alimentare neîntreruptibila, din gama noastră extinsă de modele de UPS-uri standby, on-line interactive și cu dublă conversie.
- Capacitatea bateriei de rezervă variază de la 350 VA la 10.000 VA.
- Sistem de management al bateriei
- Modul de baterie extins pentru cresterea timpului de back-up
- Baterie de schimb
- Caracteristicile cheie includ ieșirea cu undă sinusoidală, designul GreenPower UPS™ care economisește energie, protecția liniei de date și software-ul gratuit de gestionare a energiei.
- UPS-urile monofazate cu litiu IST8 (1-3kVA) sunt gama de UPS-uri rack cu baterii litiu-ion produse de AEC, in puteri incepand de la 1kVA pana la 3kVA.
- Seria UPS IST8 adoptă cele mai inovatoare tehnologii de baterii litiu-ion, garantând
- durata de viață a UPS-ului de până la 15 ani.
- Unitățile UPS cu litiu sunt disponibile în modele cu baterii interne, sau combinate cu dulapuri externe pentru baterii, pentru durate mai lungi de funcționare.
- UPS-ul IST8 este capabil să reziste la temperaturi de până la 60 ° fără a risca deteriorarea bateriilor.
- 5 ani garanție baterie.
Echipamente Date
Acum există și mai multe modalități de a vă menține conectata infrastructura de networking din office, campus și data-center, prin viteze mai mari si solutii dedicate.Asa ca alegeti cel mai potrivit switch pentru afacerea Dvs.
Switch-uri Core, Data Center
Core And Data Center Switches Solutions
OmniSwitch 6900 core and data centre network switches
- 1RU low-latency, wire-rate, non-blocking switch offering 10 GigE, 25 GigE, 40 GigE and 100 GigE interfaces
- Designed for companies needing extremely low latency, compact, non-blocking architecture switches that deliver high-performance, scalable, secure and reliable infrastructure.
- The Alcatel-Lucent OmniSwitch 6900 virtual chassis capabilities with 1 rack unit design keeps your footprint small and your management simple, because you can run multiple switches as one. These secure, compact, high density switches are designed to be flexible for the most demanding software-defined operations in virtualized or physical networks.
Repere
- Meet and exceed the needs of extremely high demand data centre or campus networks
- Converge physical and virtualized data centre operations
- Provide Autonomous Network with fully automated layer 2 and layer 3 network operations.
- Enhance your network security with profile-based segmentation and traffic filtering policies
Caracteristici
- Advanced L3 routing: VRF, Multicast, IPv4 and IPv6
- Data centre deployment with Lossless Ethernet and VXLAN gateway in the hardware
- SDN programmable through OVSDB, OpenStack, RESTful API, Python, Ansible.
- Zero-touch provisioning and network automation works with any network device that supports widely used standard protocols
- Universal Network Profiles and Orchestrated Policy based VM movement
- Automatic Fabric creation and Virtual chassis, SPB-M, IP routing protocols
Modele
- OS6900-X48C6 – 48 x 10G and 6 x 100G ports
- OS6900-T48C6 – 48 x 10G base-T and 6 x 100G ports
- OS6900-X48C4E – 40 x 10G, 8 x 25G and 4 x 100G ports
- OS6900-V48C8 – 48 x 25G and 8 x 100G ports
- OS6900-C32(E) – 32 x 100G ports
- OS6900-X20 (20 SFP+)
- OS6900-T20 (20 10GBase-T)
- OS6900-X72 (48 SFP+ and 6 QSFP)
- OS6900-V72 (48 SFP28 and 6 QSFP28)
OmniSwitch 9900 Modular LAN Chassis
- Modular switches offering high density, multi-terabit, resilient, SDN-ready platform for core, distribution and edge environments.
- Companies using modular, scalable, redundant switches can deliver efficient, reliable, and high performing network architecture to its users. Creating network architecture with flexible switch deployment at the edge, aggregation and core layers delivers high scalability, throughput and availability.
- The Alcatel-Lucent OmniSwitch 9900, a high density, multi-terabit modular platform offering linear scaling, excellent redundancy, resiliency and high availability. The Alcatel-Lucent OmniSwitch 9900 series modular LAN chassis platform is ideally suited for enterprise core, aggregation and edge environments. Its resilient platform architecture provides control plane and data plane redundancy together with unparalleled scalability to meet demanding resiliency and throughput requirements for evolving enterprises of all sizes.
Repere
- Automate and simplify the end-to-end deployment of campus, data center and cloud-based services, using a flexible fabric architecture straight out of the box
- Provide high-capacity PoE and connectivity to devices in your converged campus network
- Be prepared to control virtual network profiles and policy management with SDN and virtualization
Caracteristici
- Modular slots offer versatility in terms of 100 GigE QSFP28, 40 GigE QSFP+, 10 GigE SFP+, 10 G Base-T and 10/100/1000 Base-T ports. Each QSFP28 port is capable of operating as 100 GigE or 4×25 GigE. Each QSFP+ port is capable of operating as 40 GigE or 4×10 GigE.
- Multi-Gigabit module provides for 1/2.5/5/10G Base-T ports
- Up to two switches can be connected using virtual chassis technology to create a single chassis-like entity with up to 480 10 GigE ports and 480 GigE ports
- Scalable network virtualization architecture with Auto-Fabric IP routing for routed backbone and access provisioning, Shortest Path Bridging (SPB) for bridging and routed services, Edge Virtual Bridging (EVB), Multiple VLAN Registration Protocol (MVRP) and dynamic Virtual Network Profiles (vNP)
- Zero-touch provisioning and network automation with out-of-the-box plug-and-play Auto-Fabric for automatic protocol and topology discovery. Auto-Fabric operation extends to IP routing protocol provisioning and IP onboarding
- OS9907-CFM2 enables higher capacity on 100GigE ports
- The chassis provides maximum of 25.6 Tb/s switching capacity
Modele
- OmniSwitch 9907
- OmniSwitch 9912
Switch-uri Access Edge
Access Edge Switches Solutions
OmniSwitch 6360 Stackable Gigabit Ethernet Lan Switch
- A network Ethernet switch offering zero-touch provisioning, static routing over IPv4/IPv6, and security for IoT devices.
- With Ethernet edge switches with built-in operational efficiency, security and reliability, a network can support IoT environments with minimum deployment efforts and lower costs.
- The Alcatel-Lucent OmniSwitch 6360 family offers the latest switch technology and maximum investment protection. These switches deliver enhanced network security, network reliability and operational efficiency for small- and medium-sized (SMB) organizations as well as enterprise edge networks.
Repere
- 10Gbase T ports (x-models)
- Fast, partial and perpetual PoE
- Fanless models available for colocation
- High availability with virtual chassis concept
- Remote/redundant stacking links
- Primary/secondary unit failover
- In-service software upgrade and configuration rollback
Caracteristici
- Cloud enabled with Alcatel-Lucent OmniVista Cirrus for secure, resilient, and scalable cloud based network management.
- Flexible device and user authentication with Alcatel-Lucent Access Guardian 2.0 (IEEE 802.1x/MAC/captive portal/UNP/ BYOD/IoT).
- Two multi-gigabit (10/100/1G/2.5) RJ-45 HPoE (95W IEEE802.3bt) user interfaces (-P48X).
- IEEE 802.3af, IEEE 802.3at and IEEE802.3bt (-P48X) PoE support for IP phones, wireless LAN (WLAN) access points, PTZ video cameras and IoT devices.
Modele
- OS6360-48
- OS6360-P48
- OS6360-PH24
- OS6360-P24X
- OS6360-P48X
- OS6360-10
- OS6360-P10
- OS6360-24
- OS6360-P24
OmniSwitch 6560 Stackable Multi-Gigabit Ethernet Switch
- Stackable multi-gigabit Ethernet switch for next generation networks offering high-speed connectivity for 802.ac devices.
- Networks that use low power consumption, layer 3 stackable switches at the edge deliver cost savings and design optimization for network expansion and growth.
- The Alcatel-Lucent OmniSwitch 6560 Stackable Multi-Gigabit Ethernet switch family is an industry leading campus access solution for enterprise networks. Offering a design optimized for flexibility and scalability as well as low power consumption, the OmniSwitch 6560 is an outstanding edge solution.
Repere
- Connect the edges of small-to-mid-sized networks
- Affordably bring branch offices and multiple campuses onto the same network
- Future-proof the network with gigabit speeds and PoE support
Caracteristici
- 24-port and 48-port, Power over Ethernet (PoE), non-PoE for fixed small form factor pluggable (SFP+) 10-G-ready interfaces
- Support for 10 GigE stacking or 20 GigE stacking
- Support for IEEE 802.3af, IEEE 802.3at and IEEE802.3bt compliant PoE
- Internal modular AC redundant power supplies
Modele
- OS6560-P24Z8
- OS6560-P24Z24
- OS6560-P48Z16
- OS6560-24Z8
- OS6560-24Z24
- OS6560-24X4
- OS6560-P24X4
- OS6560-48X4
- OS6560-P48X4
- OS6560-X10
- OS6560-PXZ24
OmniSwitch 6570M Metro ethernet switch for enterprises and service providers
- Improve flexibility and scalability with an advanced enterprise and metro ethernet switch for next-generation networks.
- Enterprises and service providers will benefit from an industry-leading edge and aggregation switch optimized for flexibility, scalability and low power consumption.
- The OmniSwitch 6570M Metro Ethernet Switch family features versatile 12- and 28-port fixed configurations, including 10/100/1000BASE-T RJ-45 ports, 1G SFP ports, and 10G SFP+ ports for increased throughput and switch compacity. Fanned and fan-less versions are available. The OS6570M is field upgradeable.
Repere
- Renders outstanding performance for real-time voice, data and video applications in converged scalable networks
- Ensures efficient power management
- Reduces operating expenses (OPEX) and lowers total cost of ownership (TCO)
Caracteristici
- Fan-less and fan designs with 0 to 50⁰ C operating temperature
- Fully secures the network at the edge at no additional cost
- Metro Ethernet Service features included for service provider deployments
- Alcatel-Lucent OmniVista Cirrus Network Management as a Service powers secure, resilient and scalable cloud-based network management
- High availability with:
- Virtual chassis concept
- Redundant stacking links
- Primary/secondary unit failover
- Hot-swappable power options
- Configuration rollback
Modele
- OS6570M-12
- OS6570M-U28
OmniSwitch 6860(E and N) High-Density Stackable LAN Switch
- Layer 3 stackable switch offering high-density, unified access and smart analytics for next generation enterprise networks
- Ideal for networks needing a compact design, high port density and multi-gigabit Ethernet that can support for Wi-Fi 6, high throughput and a flexible network architecture for network expansion.
- The Alcatel-Lucent OmniSwitch 6860 is a compact, high-density, advanced Gigabit and multi Gigabit Ethernet (GigE) platform. It is designed for the most demanding of converged networks. Offering high-speed flexible uplinks, 200G stacking, industry leading 95W PoE, and high density 10G multi-gigabit ports ready for Wi-Fi 6, these switches are the right choice for the next generation of enterprise switching networks.
Repere
- Enable high performance and reliability over enterprise networks
- Unleash the power of Smart Analytics with hardware-accelerated Application monitoring & fingerprinting
- Deploy comprehensive and secure BYOD services in enterprise networks
- Power current and future endpoints with 30W & 60W of PoE per port
Caracteristici
- Up to eight switches can be connected using Virtual Chassis technology
- IEEE 802.3af and 802.3at compliant PoE of 30W per port on all ports
- IEEE 802.3bt compliant PoE of up to 95W per port (OS6860N PoE models)
- The enhanced models support up to 60W of PoE per port on four ports
- QoS, ACLs, Layer-2/Layer-3 switching, VLAN stacking and IPv6
- SDN-ready: Supporting programmable AOS RESTful APIs, OpenFlow and OpenStack allow the creation of specialized services
- Supports SPB-M for bridging and routed services, MVRP and dynamic VNP and VRF
Modele
- OS6860E-P24
- OS6860E-P48
- OS6860E-48
- OS6860E-U28
- OS6860E-24D
- OS6860E-48D
- OS6860E-U28D
- OS6860-P24
- OS6860N-P24M
- OS6860-P48
- OS6860N-PX48M
- OS6860N-P48Z
- OS6860N-PH48Z
- OS6860N-P48M
- OS6860N-PH48M
- OS6860N-U28-D
- OS6860N-U28
- OS6860N-P24Z
Switch-uri Medii Industriale
Industrial Enviroment Switches Solutions
OmniSwitch 6465 Compact Hardened Ethernet Switches
- A ruggedized, fully managed, fan-less, DIN rail-mount industrial switch for harsh environments and extreme temperatures.
- Extended temperature network switches that mount on a DIN rail and support precision timing, deliver a high-performance network for IoT devices, cameras and wireless access points, and support special timing requirements.
- Alcatel Lucent OmniSwitch 6465 switches are fully managed, gigabit Ethernet switches offering high security, reliability, performance and easy management. Switches are designed to operate in extended temperatures, offer higher EMI/EMC tolerance and surge protection. The DIN rail switches are ideal for a range of industrial applications such as intelligent transportation, railway and substations.
Repere
- Ideal for all types of PoE application requirements from outdoor wireless APs, to PTZ surveillance cameras and video displays
- Operates at a wider temperature range, withstands greater shock, vibrations, surge and EMI/EMC variance
- Alarm relays to connect external alarm systems
- Field upgradable, highly redundant network solution maximizes network uptime
- Provides precise nanosecond time synchronization
- Out-of-the-box Zero-touch provisioning and network automation
Caracteristici
- Designed for Industrial applications
- Convection cooled fan-less models
- Advanced Industrial PoE capabilities with support for HPoE (60 W) on all models
- Virtual Chassis to connect multiple switches for creating a single chassis-like entity
- Hot-swappable, fully redundant power supplies
- Delivers redundant ring topologies using industry standard protocols
- Switch Backup & Restore
- IEEE 1588v2 PTP support
- Auto-fabric technology to simplify installation and service provisioning
- MACsec Support
Modele
- OS6465-P6
- OS6465-P12
- OS6465-P28
- OS6465-P28D
- OS6465H-P12
OmniSwitch 6465T Extended Temperature Ethernet Switch
- A ruggedized, fully managed gigabit industrial Ethernet switch for residential/metro Ethernet triple-play applications.
- Designed for industrial Ethernet applications, these DIN rail switches are ideal for intelligent transportation, railway, and substations with their QoS and PoE, and they support extended temperatures.
- The Alcatel Lucent OmniSwitch 6465T switches are compact, gigabit Ethernet switches ideal for Residential/Metro Ethernet triple play applications. These PoE switches offer efficient access for powering smart building subsystems such as lighting, CCTV and HVAC. They are designed to operate at an extended temperature range offering reliable operation in -10 °C to 60 °C.
Repere
- Extended temperature PoE model can provide power to all kinds of new age devices
- Supports IEEE 1588v2 PTP for the nanosecond-level precision timing requirements of devices and applications
- Enables end-to-end encrypted networks with MACsec on all ports
- Space efficient form factor
- Out-of-the-box Zero-touch provisioning and network automation
Caracteristici
- Extended temperature range
- Virtual chassis to connect multiple switches for creating a single chassis-like entry
- Delivers redundant ring topologies using industry standard protocols
- Switch backup and restore
- IEEE 1588v2PTP support
- Simplified installation and service provisioning
- Layer 2 security with MACsec
Modele
- OS6465T-12
- OS6465T-P12
OmniSwitch 6865 Hardened Ethernet Switch
- Ruggedized Layer 3 managed, industrial-grade switch for mission-critical applications running in harsh environments and extreme temperatures.
- Designed for industrial environments using Layer 3 ruggedized managed switches, supporting harsh, tough industrial conditions and temperatures, delivers reliable, flexible, redundant and secure infrastructure.
- The Alcatel-Lucent OmniSwitch 6865 is a high-performance rugged stackable switch that operates at extreme temperatures and is designed to be deployed in transportation and traffic control systems, power utilities, video surveillance and other outdoor installations. The OS6865 has a generous PoE budget and HPoE to power wireless access points, card readers, PTZ cameras, digital signage and sensors.
Repere
- Offer IP and Gigabit Ethernet in rugged, industrial or outdoor environments
- Run critical applications securely and reliably
- Power Ethernet devices at the edge of your network (PoE models only)
Caracteristici
- Advanced industrial PoE capabilities with support for HPoE (75W)
- Enables dual ring redundant architectures with 2 built-in 10 Gigabit SFP+ ports that support 10 Gigabits and 1000-X
- IEEE 1588v2 PTP capabilities for precise, sub-microsecond timing requirements
- Virtual Chassis feature: connect up to 8 switches for redundancy and scalability
- Scalable network virtualization architecture over standard Ethernet fabric using SPB-M for bridging and routed services
- Auto-fabric technology simplifies installation and service provisioning
- Operates at a temperature range from -40°C to +74°C, withstands shock, vibrations and industrial level EMI/EMC tests
- Convection-cooled fanless model for increased reliability, MTBF and lower acoustics
Modele
- OS6865-P16X
- OS6865-U12X
- OS6865-U28X
- OS6865-P16XD
- OS6865-U12XD
- OS6865-U28XD
Switch-uri cu Management
Smart Managed Edge Switches Solutions
OmniSwitch 2260
- This gigabit WebSmart family of switches provides simple, secure static routing at affordable prices.
- Business-class networks benefit from switches designed for high-speed desktop connectivity with secure wireless access, advanced network features and unified communications (IP telephony, video and converged solutions).
- The Alcatel-Lucent OmniSwitch 2260 enables reliable business class network performance, including security, without paying for advanced network management features. These switches offer a lower price alternative compared to managed switches for wired connectivity, while maintaining performance, Quality of Service (QoS) and scalability, using a simplified web management interface.
Repere
- 10, 24, and 48 Gigabit Ethernet data or PoE+ ports with line-rate performance
- Gigabit Ethernet SFP uplink ports
- Perpetual and fast PoE+ support across all PoE models
- Compact fan-less models for co-location work environments
Caracteristici
- Efficient power management; reduces operating expenses (OPEX), and lowers total cost of ownership (TCO) through low power consumption and dynamic PoE allocation, which delivers only the power needed by the attached device
- Cloud enabled with Alcatel-Lucent OmniVista Cirrus Network Management as a Service for a secure, resilient, and scalable cloud-based network management
- Triple speed (10/100/1G) user interfaces and fiber interfaces (SFPs) supporting 1000Base-X
- Future-ready support for multimedia applications with wire-rate multicast
Modele
- OS2260-10
- OS2260-P10
- OS2260-24
- OS2260-P24
- OS2260-48
- OS2260-P48
OmniSwitch 2360 Stackable Gigabit Ethernet LAN Switches
- Cloud-enabled switches offering static routing, Quality of Service (QoS) and wire-rate performance at affordable prices.
- Small and medium businesses (SMB) need their networks to be secure, scalable and easy to use, with high performance to support their wired and wireless users and devices. Stackable gigabit Ethernet switches deliver manageable, scalable, unified access to the network.
- The enterprise-grade Alcatel-Lucent OmniSwitch 2360 family delivers high-performance, availability, security and scalability. This family of switches provides a solid foundation to support business communications, applications, users and devices. Unified network management is employed for a consistent wired and wireless experience. The stackable OmniSwitch 2360 family is embedded with the latest technology innovations and offers maximum investment protection.
Repere
- Cloud enabled with Alcatel-Lucent OmniVista Cirrus Network Management as a Service for secure, resilient, and scalable cloud-based network management
- High-availability with virtual chassis concept, remote/redundant stacking links, primary/secondary unit failover and configuration rollback
- Comprehensive 802.1X features to control access to the network and flexible device and user authentication with Alcatel-Lucent Access Guardian (IEEE 802.1x/MAC)
Caracteristici
- 24 and 48 Gigabit Ethernet data or PoE+ ports with line-rate performance
- Gigabit Ethernet SFP uplink ports or 10 Gigabit Ethernet SFP+ uplink ports (X models)
- 10 GigE virtual chassis bandwidth up to 4 units (stacking) or 216 ports
- Perpetual and fast PoE+ support across all PoE models
- Compact fan-less models for co-location work environments
Modele
- OS2360-24
- OS2360-P24
- OS2360-48
- OS2360-P48
- OS2360-P24X
- OS2360-P48X
- OS2360-U24
- OS2360-U48
- OS2360-U24X
- OS2360-U48X
- OS2360-P24M
Soluții Firewall
NGFWs oferă vizibilitate și control complet al aplicațiilor software, poate distinge între aplicațiile rău intenționate și cele securizate și poate ajuta la prevenirea infiltrării programelor malware într-o rețea..
Solutii Firewall Next Generation
- FortiGate este singurul NGFW cu management unificat pentru firewall-uri hibride
- FortiGate oferă o convergență impecabilă care se poate scala în orice locație: birou la distanță, sucursală, campus data center, și Cloud. Întotdeauna am îndeplinit conceptul de hybrid mesh firewalls cu FortiManager pentru management unificat și securitate consecventă în medii hibride complexe. FortiOS ca si sistem de operare oferă vizibilitate profundă și securitate într-o varietate de factori de formă.
- FortiGate NGFW oferă protecție împotriva amenințărilor cibernetice și decriptare de top, la scară, cu o arhitectură ASIC personalizată. De asemenea, oferă o rețea sigură cu funcții integrate precum SD-WAN, comutare și wireless și 5G. Convergeți soluțiile dvs. de securitate și puncte de rețea într-o consolă de management centralizată, ușor de utilizat, alimentată de un singur sistem de operare, FortiOS.
- FortiGate NGFW este cel mai implementat firewall de rețea din lume, oferind performanțe de securitate și informații despre amenințări de neegalat, bazate pe inteligență artificială, împreună cu vizibilitate deplină și securitate și convergență în rețea.
Despre noi
Avem aproape trei decenii de experiență în furnizarea celor mai fiabile soluții de comunicații de voce și date, precum si asigurarea serviciilor de instalare, punere in functiune, service in perioada de garantie si post-garantie.
În ultimii ani, ne-am actualizat portofoliul de produse și servicii cu soluții de Comunicații Unificate în Cloud, on premise sau hibride, soluții de videoconferință și videowall, call centere multimedia, precum și soluții bazate pe chatbot și AI.
Nu în ultimul rând, suntem capabili să transpunem soluții personalizate în realitate, prin aplicații software dedicate fiecărui client sau proiect specific.
Încrederea transmisă clienților noștri, prin portofoliul de produse și profesionalismul serviciilor oferite este ceea ce ne reprezinta și ne dezvoltă, într-o lume dinamică, plină de provocări tehnologice.
Pentagon Business Com definit de Numere
Success in Business with Global Brands
Avem parteneriate cu unele dintre cele mai mari companii din lume care oferă produse si servicii multimedia, IT, telecom, servicii digitale și multe altele.
Contact Us
Empower your business using proven technologies.
Unlock your true business potential with our comprehensive IT services.
We support you with the information, guidance, services, and solutions you need to attain your goals – and then reach further.